Dagens!

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Snart ska jag lägga mig och kolla på 2 ½ män och äta kvällsmat, haha!

Red barbacka idag, från förra gången när jag arbeta mycket med munnen så gjorde hon såhär :



Så jag skrittade runt på lösa tyglar och lät henne skritta runt och slappna av, det märks så tydligt! Först skritta hon med stötiga steg och huvudet högt, sen lunka hon på som en gammal ridskolehäst men huvudet i låg form.

Sen förfrös jag, haha ;)

När vi var i stallet hann bara en häst komma, en otroligt hispig travare och Jollan undrade vilken jävel som vågade sig in i hennes stall ;o?!

Om underlaget är bra imorgon ska jag longera eller låta henne vila.

Mer update imorgon!

Hade bra!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0