Dagens..

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Red ut en sväng igår med Hanna, gick bra :)

Idag skrittade vi iväg runt 11 tror jag. filmade lite haha! Men får se när dom kommer upp...

Haha på ängen drog Salvar upp så jävla mycket snö så jag red upp vid sidan om Hanna och han, jävlar vad Strákur drog i då, men tydligen gjorde Salvar det också så vi red in på varsin volt för att sakta av dom galna!

Sen såg vi en ganska brant backe i en kohage så vi skänkla på dom och först drog Strákur i sen tog det stopp! HAHA!

När vi kom tillbaka la vi på dom svettäcken och började mocka ur hagen, duktiga! Sen mockade vi stallet och sopade...



När jag kom till stallet fick jag reda på att det kommer två nya hästar imorgon :)
Och att Elina och Amie ska flytta, skittråkigt verkligen.
Jollan var på dåligt humör så bestämde mig för att inte rida...

Aja, hade bra!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0