Nackdelen med...

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
... Att ha en tjock häst i ett stall ute i ingenstans är att det inte går några bussar på loven -.-

Att Jollan är tjock har inget med saken att göra, ville bara påpeka det ;)

När pappa jobbar 7 - 9 dagar kan jag alltså inte ta mig till eller från stallet... Tacksam över alla stallkompisar är jag, idag hjälpte Elina mig.

Saknar min pålle ;)

Har träningsverk i axlarna från att ha ridit Strákur igår, skit trodde aldrig jag skulle få det...

Har tryckt i mig chokladmuffins för att sedan ångra mig, sånt man gör när man inte har något att göra nivet!

Såg en bra film igår "Älska mig" och en dålig/Långtråkig idag "127 hours"

tror det var allt! Kommer nog upp random inlägg senare, om ni känner mig rätt.

HiHI en fullsmäckad Börjeskatalog dumpade ner i min brevlåda igår, allt jag ville ha gick sammanlagt på 3.500 kr så, vi får se på det....
Hade bra!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0