Godmorgon!

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Har precis städat mitt rum, haha inte direkt städat men någon slags typ av det ;)
Idag ska vi longera Jollan i paddocken och jag ska ta lite bilder :)
Igår testade jag även mina nya chaps, märkte ingen skillnad för mina ben är ju så långa på Shuka, haha.
Nej nu ska jag göra mig i ordning tror jag.
Imorgon, Måndag kommer kiropraktorn kl 6. Så jag tar bussen upp och kommer nog filma när Jollan gör Yoga, och början på Vinka. Och så kommer det nog komma liiiiite random saker med på det.
Hade bra bloggläsare!
Gammal bild på mig och Olle på tjörns ridklubb, nja, tror inte jag "hissar" min sits där faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0