Den där...

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
...Barbacka ridningen....
Haha gud vilken dålig balans jag har märkte jag igår, på Shuka galopperade jag runt som en idiot barbacka, traven var väl lite sisådär ;)
Men jag hade ju mina vinterridbyxor trots allt gled jag, trodde jag skulle dö även om vi bara skrittade. Ibörjan var hon hur hispig som helst, trodde hon skulle försöka trava men efter skritt i en halvtimme lungnade hon ner sig och då gick det bättre.
Jollan är lite speciell. Man tror att hon ska gå runt i fyrkanten men hon gjorde lite varianter av serpentiner, volter och bytte varv ibland.
Var riktigt spännande för man visste aldrig vad hon skulle göra men efter ett tag kunde jag avgöra vilket håll hon skulle gå åt och ha balans med hjälp av manen.
Ganska lyckat pass och jag är glad över att hon inte hispade upp sig när dom andra hästarna kom in från hagen eller transporten med den nya hästen kom.
Jag är glad över att jag kommit fram till att hon blev lugnare efter bara skritt och barbacka.
Hade bra! Håll utkik efter mer update under dagen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0